Czy Biedronka nad morzem jest droższa? Sprawdziliśmy. Oto wyniki

Dla dyskontów położonych w miejscowościach turystycznych okres wakacji oznacza skokowy wzrost liczby klientów.

W słynnym spocie reklamowym niemiecki dyskont wytoczył ciężkie działa przeciwko konkurentowi, oskarżając Biedronkę o to, że w jej marketach nad Morzem Bałtyckim jest zdecydowanie drożej niż w sklepach z centralnej i południowej części Polski.

Lidl ustalił, że różnica między koszykiem zakupów zrobionych 7 czerwca w Biedronce w Zabrzu i Biedronce w Pucku wynosi prawie 18 zł. Był to najbardziej jaskrawy przykład różnic cenowych, ale nie jedyny.

W Kołobrzegu, Ustce, czy Sopocie za koszyk 15 produktów trzeba było zapłacić ponad 250 zł. W Bydgoszczy, Poznaniu, Łodzi, czy Radomiu ogólny koszy oscylował około 235-240 zł za ten sam koszyk. Różnica była więc odczuwalna.

Czytaj dalej ➡

Źródło: finanse.wp.pl